Ako si užiť sladké a nepribrať?

Na to vám odpovie Johnny Organic. Raw maska na tvár, ktorá skutočne stojí za vyskúšanie.




Maskám na tvár holdujem vo veľkom, no Raw masku a vôbec bio masku na tvár, som ešte nemala.. Túto konkrétnu sa mi podarilo vyhrať v Biobeauty súťaži, ktorú som spomínala predtým. Priznám sa, po značke som pokukovala dlhšie, páčia sa mi tie retro obaly :) Táto maska je o to viac super, že môže byť aj peelingom. Zároveň to bola moja prvá prášková srandička na tvár, dosť som sa obávala, ako mi to pôjde s práškom :D Ale! zvládla som to aj na prvý krát. Maska vyzerá a vonia ako čisté kakao, lahoda úplná, vždy ma tá vôňa tak upokojí, že môžu padať traktory vedľa mňa a ja sa budem usmievať naďalej. Ale poďme úplne na začiatok, ešte k obalu. Veľmi chválim uzatváranie, je to také plastové čo musí do seba zacvaknúť, ťažšie sa otvára, takže rozhodne prášok ostane tam, kde má. Aha:




Dovolím vám nazrieť sa so mnou dnu :P



Nemôžem si pomôcť, ale mne to pripomína prípravu parených buchiet, keď ich idem zaliať maslom a posypať kakaom. Detstvo, keď sme boli všetci zamazaní od kakaa viac, ako samotný tanier. Keď sme to kakao z taniera vylizovali takým štýlom, že sa nám z taniera otlačilo na čelo a nos.. Presne to vo mne evokuje maska/peeling, keď sa pozriem do zrkadla po natretí...príjemná nostalgia :)

Na obale zo zadnej strany je popis v slovenčine aj s použitím, v akom pomere rozrobiť prášok s vodou podľa toho, či chcete masku alebo peeling. Čo sa týka peelingu, lepší som asi nikdy nemala. Dosť dobre pleť vyčistí, nakoľko zrniečka sú jemnučké a maličké, dostanú sa aj do najmenšieho póru a pleť šetrne čistia. Nikdy som z tohoto peelingu nemala pocit, že si škriabem tvár z hlavy, ako pri niektorých iných. Pleť je po peelingu hladká, krajšia, proste lepšia. Myslím, že nakoľko je jemný, môže byť použítý častejšie do týždňa, ako bežne dostupné peelingy. Čo sa týka masky z tohoto prášku, tiež som z toho nadšená, účinky rovnaké, ale sympatickejší je mi ako peeling. :)

Prikladám fotku z pripravenej masky, robím si ju o niečo redšiu, lepšie sa mi nanáša. ospravedlňujem sa za neostrú fotku, nechcelo mi zaostriť :(



Tak teda, poďme na zhrnutie:

Plusy:

- Obrovské balenie
- Jemne pleť vyčistí, celkom slušne si poradí s čiernymi bodkami
- krásna kakaová vôňa
- pleť je hladká
- nijak nedráždi, je šetrný

Mínusy:

-  žiadne, cena za balenie je rozumná, nakoľko toho prášku je tam strašne veľa a na použitie toho netreba nejak extra

A čo vy, máte už svojho Johnyho ?:P


Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára