Martinus a pestovanie si novej závislosti

Neviem, či som niekedy spomínala, že som obrovský milovník kníh. Ak nie, robím to práve teraz. :D Pokiaľ mám trochu voľného času, siaham po rôznych knihách, tenkých, hrubých, nových, starých, po všetkých, ktoré zaujmú moju hlavu. Zvyčajne knihy nakupujem osobne, skoro vždy je to v inom meste ako bývam (celkom zaujímavá náhoda keď sa nad tým zamýšľam), pokiaľ sa jedná o knihy, radšej ich kupujem osobne, má to také svoje čaro, v tejto premodernizovanej dobe, na chvíľu sa zastaví čas a všade okolo Vás sú len stovky kníh a vy si neviete vybrať.. milióny kníh ktoré stoja zato a vy máte čas, nemusíte sa nikam ponáhľať. Občas spravím výnimku a nakúpim knihy online, v Martinuse.







Tak tomu bolo aj tento krát. Prehrabávala som sa zľavovými ponukami, nevedela som aký žáner chcem a že možno nájdem niečo aj tam, čo ma zaujme. Našla som dokonca dve knihy, ktoré ma zaujali. Zneli super, stáli úplne že smiešnu sumu, tak prečo to neskúsiť. :) A ani neviete ako strašne ma zahrialo pri srdci, keď som zbadala rubriku s puzzlami. Asi dva týždne stále mi niečo v podvedomí vravelo, že si mám kúpiť puzzle. :D Neviem čo a prečo, nakoľko som ich nikdy nemala, ak nerátam tie detské z kinder vajíčka, ale neprestávalo to. Nakoľko bežné motívy sa mi nepáčia aj keď sú pekné, prídu mi príliš všedné, začala som loviť medzi 500vkami s umeleckým vyobrazením. Netrúfla som si na väčšie. Ako náhle som zbadala Munchov výkrik, okamžite musel byť môj. To bolo jasné. Nakoniec som sa rozhodla do košíka pridať aj tenučké drobné knihy o varení a pečení, z veľkej série, nachádza s av nej tuším okolo 60 titulov, za 1,50. Rada varím a pečiem, niektoré z tých receptov poznám, niektoré nie a bolo by fajn mať ich skompletizované v tenučkých knižočkách ktoré nikomu nebudú zavadziať. Musím Vám povedať, naozaj veľmi sa mi páčia a v budúcnosti plánujem svoju zbierku obohatiť o ďalšie zo série, hlavne čo sa týka pečenia, to ma baví o niečo viac. :) Určite pri najbližšom pečení z knižky pridám fotky, ako dopadol pokus. Odkazy na tituly nájdete na konci článku :)









Mimochodom, zistila som, že kúpa puzziel bolo jedno z mojich najlepších rozhodnutí v živote, bez srandy. Ten relax pri tom, to je niečo nádherné. Ani si neuvedomujete ako plynie čas, úplne v kľude si skladáte puzzle, nič neriešite. Pre mňa to bolo asi rovnako účinné ako meditácia. Dokonca som si vypestovala takú závislosť, že som za dva dni mala poskladané celé puzzle. :D Prvú noc dokonca väčšinu. Potom som spomalila, aby mi ostalo niečo aj na ďalší deň.. :) Ak nie ste nervózny typ človeka, určite odporúčam !:) Prípadne, nervózni jedinci môžu trénovať výdrž sebakontroly :D



Linky na spomínané tituly a puzzle:

Zavři očká svý - Suzanne Redfearn 2,68€    TU 
Mitch Albom - Strážca času 1,90€    TU

Recepty od babičky - Pečené mäsá (3) 1,50€    TU
Recepty od babičky - Slané pagáče, štangle, slimáky (5) 1,50€    TU
Recepty od babičky - Ľahké polievky (6) 1,50€    TU
Recepty od babičky - Výdatné polievky (35) 1,50€     TU
Recepty od babičky - Langoše, osúchy a podplamenníky (58) 1,50€    TU 

Puzzle 6,69€     TU
Lepidlo na puzzle 1,99€    TU


 Čo vy, ako ste na tom ohľadom čítania a puzziel?:)


Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára