Čo s prázdnou krabicou?

Pri veľkom vianočnom upratovaní som našla vzadu v skrinke prázdne krabičky od U-boxov. Bolo mi ich ľúto vyhodiť, pretože sú pekné a nepoškodené a vedela som, že časom nájdu svoje uplatnenie. A vtedy som sa rozhodla ich premeniť na vianočné krabice plné darčekov :)


Netreba k tomu veľa materiálu a ukáže to omnoho lepšie, ako iba baliaci papier obmotaný okolo darčeka. A naviac, pre kreatívnejšie hlavičky je to skvelý spôsob realizovať sa. Na trhu existuje strašne veľa ozdôb, od klasických stúh a mašiel až po rôzne nálepky, trblietavé lepidlá...možností je nekonečno, stačí si vybrať. Ja som volila úplne jednoduchý dizajn, nakoľko mám rada minimalistické balenia. :) Pre zmenu krabičky na vianočnú mi stačil červený baliaci papier, lepiaca páska a nálepky z Martinusu, ktoré boli pribalené ku knihám. Návod je veľmi jednoduchý, krabičku obalíme baliacim papierom ktorý sa nám páči a do vnútra vložíme darčeky. Mne sa podarilo v jednej krabičke ešte zabudnúť aj ozdobný papier ktorý bol na spodku v U-boxe, takže som ho využila, kombinácia zlatej a červenej je krásna. :)


Do krabičky sa toho naviac zmestí viac, ja som pribalila dve veľké peny a ešte sa chystám doplniť po druhom nákupe ďalšie drobnosti, ktoré sa vpracú, takže zároveň nezapracete pol izby, dva metre od stromčeka, všetko darčekmi. :D A naviac pri rozbaľovaní ani nevznikne toľko odpadu, ako keď to každý trhá hlava nehlava a potom sa to nikomu nechce upratovať... :D Aspoň u nás teda. 


Na záver prikladám fotku aj s nálepkou. Ako vravím, u mňa vyhráva decentný dizajn, no fakt existuje nekonečno možností, ako krabičku vianočne využiť. 


Pre tých, ktorých by zaujímalo, prečo som volila nálepku indiána je vysvetlenie veľmi jednoduché. Keď som bola maličká, ocino mi vždy kreslil indiánov, pretože inšie nevedel. :D Ten jeho mal síce sekerku v ruke, ale inak je tam podoba celkom slušná.... :D




Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára