Krabička krásy od Biobeauty

Poznáte ten pocit, keď sa neviete dočkať rozbaľovania očakávaného balíčka, na ktorý sa veľmi tešíte, chcete ho rýchlo nafotiť, napísať o ňom recenziu, veselo skúšať produkty a nerobiť nič?:D Ja teda áno. Žiaľ, hneď po pofotení a rozbalení som utekala pracovať. Posledné týždne mám toho toľko, že nestíham absolútne nič, ani spánok, takže článok píšem až teraz, 2:40 ráno/v noci, keď mám konečne chvíľku pre seba.

Milovníkom bio kozmetiky určite neuniklo, že BioBeauty ponúkalo aj tento december krabičku krásy. V tom momente bolo rozhodnuté, chcem ju!!!! :D Mám síce momentálne dosť veľké zásoby kozmetiky, ale.... ALE. My ženy, chápeme sa. No a poďme spolu na rozbaľovanie. Ku krabičke krásy som si ešte objednala mydielko značky, ktorú som nemala šancu zatiaľ vyskúšať a sestra si pod stromček medzi darčeky vypýtala olej, takže som Vám pofotila aj tie.

Sestrin olej

Musk mydielko, slovenská prírodná kozmetika. Nevedela som si vybrať, ale nakoniec u mňa vyhrala Rozkvitnutá lúka.




Mydielko je strašne krásne a strašne krásne aj vonia. Naozaj máte pocit pri tej vôni, akoby ste sa ocitli na lúke v rozkvete jari. Nádherná vôňa. No a vráťme sa ku krabičke :)



Krásne zabalené ako vždy :)


Produktový list ešte aj s podpisom. Keď si predstavím všetko to balenie krabičiek a do toho okrem internetových objednávok či tých v obchode podpisovať papieriky, fú.. No naozaj eshop so srdcom :P



Vzorky z ekodrogérie značky Tierra Verde. Jednu som už myslím mala, ani neviem kde, nie som si istá, no vyzerajú super. 


Vzorka od novej značky Jemnô, ktorú má naša drahá Baška. Na toto sa neskutočne teším, dnes som konečne kúpila aj sviečky do aroma lampy, ktoré mi už akosi stihli dojsť, takže po dokončení vianočného upratovania zapaľujem do čistoty <3 levanduľová vôňa je strašne krásna, takže som sa naozaj veľmi potešila. Ďalšia vzorka je od TVOJej kozmetiky, jojobový olej. Od nich som mala zatiaľ len peeling a bol super, takže som zvedavá aj na toto. :) Ďalej je tu vzorka od Dulcie, od nich som zatiaľ mala iba vzorky, zubnú pastu a nejaké krémy, všetky boli super, takže bude určite aj tento. A posledná vzorka je Havlíková prírodná apotéka, ktorú som už mala tiež dvakrát vo vzorke, takže znova mi srdce zaplesalo. :D




Ďalšie v poradí, ktoré je plným produktom, je levanduľové mydlo od MusK. Mydiel nikdy nie je dosť, levanduľu milujem a nejak som tušila, že v krabičke bude určite mydlo, takže som rada, že sa moja predtucha naplnila. Strašne krásne sú tie mydielka, no pozrite :) Inak musím pochváliť aj krabičky, sú praktické a vysúvajú sa, nie je to papierové balenie. Sú eko, sú pekné, no čo viac si priať?:) 


Posledným a plným produktom krabičky je telové maslo od slovenskej a novej značky 2SIS. Jahoda s malinou, vonia krásne, ako vidíte už som ho stihla aj testovať, je to neumelá krásna jemná vôňa. Konzistencia je božská, celé je božské, ale o tom potom. Fotku balenia pridám dodatočne, nakoľko nebola dobre zaostrená a teraz mám zlé svetlo :)

Zhrnutie na záver je asi také, že som sa do tejto krabičky zamilovala. Všetko ma v nej potešilo a najmä to, že sa skladala iba z českých a slovenských značiek. Máme v našich končinách veľmi kvalitné bio značky, šikovných ľudí čo za nimi stoja a treba ich podporovať. Veľmi ma teší, že u nás vzniká kvalitná kozmetika a prostriedky do domácnosti. :) 




Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára